KONUŞMAYI KESİN! - TEMEL İLETİŞİM BECERİLERİ

İletişimde insanların en sık karşılaştığı zorluk,diğer kişiye konuşma fırsatı tanıyacak kadar uzun bir süre sessiz kalmamalarıdır. Sürekli konuşursanız, dinleyemezsiniz. Şu eski deyişi hatırlayın: Tanrı bize iki kulak, bir ağız vermiş. Bunu yaparken de bir nedeni varmış. Sohbetlerinizde sürekli konuşmaların yansından çoğunu sizin yaptığınızı farkederseniz, muhtemelen fazla konuşmaktasınız demektir.
 
Eğer bir hizmet veya satış mesleğindeyseniz, toplam görüşme süresinin yarısından da azında konuşmanız gerekir. Bir önceki bölümde bahsedildiği gibi, karşınızdakinin ilgi ve gereksinimleri üzerinde yoğunlaşmaya çalışmalısınız.
 
Zamanınızın çoğunu konuşmak yerine dinlemeye ayırmayı öğrenmek, önceleri zordur. Alışkanlık haline dönüştürülmesi gereken bir beceridir. Ancak sizi iyi bir iletişimci yapabilme yolunda çok işe yarayacak bir alışkanlıktır.

 
DERLEYEN... (EDİTÖR)
İletişim:[email protected]
Bu makale şu konularla ilgili olabilir :iletişim becerileri - iletişim becerileri eğitimi - iletişim becerileri sunum - iletişim becerileri kitap - iletişim becerileri nelerdir - iletişim nedir -

Yorumlar