Gerginliği Boşaltma

 1.    İki eliniz yanda, düz bir şekilde ayakta durun.
 2.    Yavaşça nefes alırken, parmaklarınızla göğsünüzün üzerine vurun. Göğsünüzün tümünü parmaklarınızın vuruşlarıyla 'yoklamış olun.
 3.    Rahatsızlık vermeyecek miktarda nefes aldıktan sonra, nefesinizi tutun ve avuç içleriyle sert ve çok kuvvetli olmayacak bir şekilde vurarak göğsünüzü yoklayın. Bunu, avuçlarınızı göğsünüzün çeşitli yerlerinde dolaştırarak yapın.
 4.    Daha önce tarifi yapılan "temizleyici" nefes uygulamasıyla nefesinizi verin.
 5.    Birkaç  kez  "temizleyici"  nefes uygulaması yaptıktan sonra, yukarıda tarifi yapılan "gerginliği boşaltma" uygulamasını istediğiniz sıklıkta tekrarlayın.
 DERLEYEN...EDİTÖR
 İletişim:bilgi@kisiselgelisim.gen.tr

Bu makale şu konularla ilgili olabilir :Kişisel gelişim - bireysel gelişim - telkin - nefes - nefes teknikleri - gergeinlik - endişe -

Yorumlar