konuşma ile ilgili arama sonuçları

Denizli Topluluk Önünde Konuşma Eğitimi
İnsanların çoğu topluluk önünde konuşmaktan korkar. Ancak bazıları için bu korku o  kadar yoğundur ki sunum yapmayı ya da aktif katılımı gerektiren dersleri almaktan  kaçınırlar. Hatta bu korku bazen kalabalık sosyal ortamlarda da ortaya çıkabilir.  Bu bir hastalık değildir ama kesinlikle bir sorundur. Çünkü hem kendinizi kötü  hissetmenize hem de derslerde yapabileceğinizden çok daha azını yapmanıza sebep olur.   Topluluk önünde konuşmaktan korkan
DAHA FAZLA İKNA EDİCİ OLMAK
Yeni bir yazılım ürününe ilişkin büyük fikrinizi açıklamak için patronunuzun yanına gittiğinizi farz edin. Bu şirketinizin mevcut çizgisinin ötesine geçmektedir ve bunun kolaylıkla üretileceğinden böylece kazançlı bir kapı açacağından eminsiniz. Kendisinin de bu durumdan en az sizin kadar heyecanlanacağını umuyorsunuz. Bunun yerine, personel ve krediler hakkında bazı çekinceleri ortaya koyar. Zamanlama ve piyasa hakkında şüpheleri dile getirir. Gerekli teçhizat ve ham maddelerin elverişli olup olmadığını ve oldukları takdir bile y
İKNA ETME SANATI
Üçüncüsü ve bu kitap için en önemlisi, çoğu insan sadece ikna etme sanatında becerikli değildir. Fikriniz her ne denli parlak olursa olsun, ne dejali teknik açıdan gelişmiş ya da ekonomik açıdan sağlam olursa olsun, başkaları da bunu kabul etmediği müddetçe bu hiçbir yeri varamaz. Ve bunu sadece, onları ikna etmek, sizin gerçekten yakılmasına ihtiyaç duyduğunuz şeyi neden gerçekten yapmaları gerektiğini açıkça iletmek sayesinde yapabilirsiniz. John Naisbitt, Megatrends 2000'in fütürist yazarı, kendi yüksek teknoloji yetkinliklerim
KAZANDIRAN SUNUMLAR
Düşüncelerin kötü bir şekilde sunulması, sunumu yapan kişinin hayata geçirmek için çalıştığı çok önemli bir projenin sekteye uğramasına, hatta konuşmacı kişinin kariyerinin zedelenmesine bile sebep olabilir. Bir başka sunuş ise milyar dolarlık bir iş bağlantısını garantiliyebilir. Kazanımlar geniş ölçüde değişiklik gösterse bile sonuç her zaman için önemlidir. Eğer kazanımlar uğraşmaya değerse, o zaman sunum da yapılmaya değer demektir! DURUM İNCELEMESİ Genç bir yöneticiden endüstriyel bir konuşmada kendi bölüm şefinin
İYİ BİR SUNUM NEDİR?
 Konuşmak ile sunum yapmak arasında çok hoş ve ince bir nüans vardır. Tüm konuşmaların temelinde yatan ikna etme, bilgilendirme ve hatta eğlendirme iş dünyasında önemli bir yer tutan sunumlarda da olmakla birlikte, sunumların daha geniş bir amaç yelpazesi vardır. İkna etme hedefinin yanı sıra, bilgilendirme, düşüncelere açıklık getirme, deneyimleri aktarma ve dinleyiciyi alman kararlardan haberdar etme ve genellikle de onlardan birtakım karşı veriler alma amacına hizmet ederler. Sunumların farklı çeşitleri vardır. Endüstriyel
BUTUN OLARAK KİŞİLİĞİNİZ
Bu öykü başarılı iletişimle ilgili olarak öğrendiğim herşeyi kapsıyor. Öykü "mesaj sizsiniz" diyor. Bunun tam olarak anlamı şudur: Birisiyle iletişimde bulunduğunuz zaman, mesajı oluşturan, yalnızca öteki kişiye göndermek için seçtiğiniz sözcükler değildir. Ne tip bir kişi olduğunuzla ilgili olarak, gözlerinizle, yüz ifadenizle, beden hareketlerinizle, ses tonunuz, şiddetiniz ve yoğunluğunuzla, mesajmızdaki kararlılığınız, espri anlayışınız ve diğer bir çok etmenle işaretler gönderiyorsunuz. Dinleyici kişi sizden gelen semboller v